divendres, 1 d’abril del 2016

About me

Aquesta unitat didàctica s'anomena About me i la van crear la Clara, la Patricia i l'Andrea. Va dirigida a alumnes de 3r de primària.

Com bé diu el títol, s'intenta que els nens s'expressin en anglès, per tant, s'intenta fomentar aquesta llengua. Els nens s'han d'expressar com es veuen utilitzant la llengua anglesa, el que crec que és més necessari a l'hora d'aprendre una llengua, perquè si es té molta teoria però no hi ha una bona aplicació no serveix de res, des del meu punt de vista. Vaig trobar molt interessant que el que fessin en anglès fos expressar-se i no aprendre vocabulari sense aplicar-ho, com estem acostumats a que es faci en molts casos, el meu per exemple durant gran part de l'educació. 

Utilitzen el programa Scratch. No en sabia de la seva existència, i la primera impressió va ser que era difícil d'utilitzar, sobretot per a nens. Tot i això, tant les meves companyes com la professora van corroborar que no era tan complicat com semblava i que molts infants l'utilitzaven, així que, tinc plena confiança en elles i m'ho crec! Algun dia ho comprovaré jo mateixa i espero que vosaltres també ho feu!

Font: http://www.catedu.es/javierquintana/TIC/TEMATICOS/Arduino/scratch.html (Creative Commons)

A més, és molt visual, fet que agrada i crida als nens. 

Una crítica que faig, és que m'ha semblat bastant pobre perquè no inclou una varietat d'activitats. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada