dimarts, 23 de febrer del 2016

Anem a avaluar la vida que porta, de moment, el meu blog!

A continuació, el què faré és intentar evaluar el meu propi blog. Tot i que crec que és una mica difícil perquè crec que estic tenint en compte els objectius que es demanen, ja que intento fer-ho el millor possible, anem a intentar evaluar-lo seguint la rúbrica que ens ha proporcionat la professora.

http://webquest.carm.es/majwq/public/files/files_user/123APRENDIENDO/

Respecte al primer aspecte que s'explica a la rúbrica "blogging" crec que, en general, no faig moltes errades ortogràfiques o gramaticals, tot i que ben segur que alguna sempre s'escapa i no està perfecte. Sempre intento enllaçar les entrades que faig, les unes amb les altres i normalment ho faig seguint un recorregut lineal, o dit d'altra forma, intento enllaçar la entrada que faig amb la anterior, de forma contínua. Pot ser hauria d'enllarçar-les a nivell més general i no només amb l'anterior? 
Totes les entrades que he fet fins el moment inclouen, a més de text, contingut com enllaços, vídeos o imatges que donen suport al text i sempre que es tracta d'una font externa anomeno d'on l'he extreta o poso el link a sota de la imatge/vídeo. 

A més d'aportar contingut de forma objectiva també sempre que ho considero oportú aporto la meva opinió sobre el tema del qual estic parlant. D'aquesta forma, també, dono a entendre que no només estic "vomitant" el que he recopilat a la classe sinó que ho entenc i puc donar el meu punt de vista. Tot i donar la opinió també tinc en compte no enfilar-me per les rames i donar només aquella informació i/o opinió relacionada amb el contingut que estic tractant que, alhora, és un contingut que connecta amb el que hem fet a la sessió o que crec que és un material oportú per compartir. Espero que la meva opinió estigui expressada de forma clara, com es demana a la rúbrica, tot i que crec que jo mateixa no m'ho puc evaluar perquè per jo si que està clar però pot ser llegit des d'un punt de vista extern es poden produir ambigüitats. 

Pel que fa al "temps" de les entrades, podria dir que sóc bastant regular ja que no faig tres entrades en un dia i després estic dues setmanes sense fer-ne i a més estan fetes el mateix dia (o el dia següent) que he experimentat l'experiència que explico. És a dir, normalment el dia després de la sessió d'Alfabetització digital em poso a fer l'entrada sobre aquella sessió i no espero a la següent setmana ja que crec que el material està molt més recent. Tot i això, no faig una entrada cada dia. També, crec que el problema en aquest aspecte és que no he contestat els comentaris que m'han fet al blog.

Pot ser el què crec que falla al meu blog és que, de moment, encara no s'ha proposat cap activitat o recurs educatiu per utilitzar, serà el meu nou objectiu!

Si teniu algun comentari constructiu o bé creis que m'estic equivocant en algun aspecte, no dubteu en dir-ho, us estaré del tot agraïda!


3 comentaris:

  1. Molt bona nit Neus! Ja que veig que estàs disposada a acceptar crítiques constructives, et comentaré què en penso jo del teu blog. Està clar que no fas gairebé cap error ortogràfic o gramatical, però com bé dius, a tots se'ns poden escapar, i n'he vist alguns de petits en algunes publicacions. Tot i així, no et preocupis que això no és cap problema greu. Pel que fa a la resta, es nota la dedicació que hi poses al blog, i les entrades que fas són molt regulars, com bé has dit, cosa que és molt important principalment pels teus seguidors. Per últim, et volia comentar que no t'has de preocupar per enllaçar les entrades a nivell general, ja que des del meu punt de vista reflecteixen les experiències d'aprenentatge que vas realitzant i que formen part d'un mateix camí a seguir; el de formació de mestre en relació amb les TIC. Abans de felicitar-te per la bona feina feta, recomanar-te que enllacis per exemple el què ens recomanes amb links que ens portin directament a veure els llibres, pel·lícules i documentals recomanats per fer-ho tot més interconnectat. Crec que això és tot. Simplement, segueix experimentant i no perdis les ganes de seguir enriquint el blog, com bé dius, amb activitats o recursos educatius.

    Una forta abraçada de la teva gran seguidora!

    ResponElimina
  2. Molt bona nit Laia! Estic completament d'acord amb el què m'has dit.
    Pel que fa a l'enllaç del què recomano, és una feina que tinc pendent ja que la professora també m'ho va comentar. Veig que és un aspecte important, així que aquest cap de setmana sense falta ho enllaçaré i intentaré posar-ne de nous!

    Et retorno l'abraçada!

    ResponElimina
  3. Neus,
    Què bé que facis una entrada tan reflexiva sobre le teu bloc. Crec que és molt important aquesta actitud crítica que mostres, tant en aquest post com en la resta.
    Endavant! Només posant en qüestió el que fem i el perquè ho fem, podem avançar.

    ResponElimina